JOGA I DETOKS od 27.04.2019 do 02.05.2019 RABKA

Dłuuugi weekend  kwietniowo-majowy  

27.04 – 02.05.2019

   JOGA       i  

DLA PAŃ I  PANÓW !    SINGLI  I  PAR 

Cel detoxu: oczyszczenie organizmu z toksyn, włączenie procesów samoregulacji i samouzdrawiania (przestawienie na „odżywianie wewnętrzne”, czyli trawienie niepotrzebnych złogów, polipów, cyst , blizn i innych „depozytów białkowych”), odkwaszenie (dieta warzywno-owocowa dr Ewy Dąbrowskiej), odciążenie i regeneracja wątroby, przywrócenie stanu równowagi organizmu.

 W programie – głęboki detoks, codzienne zajęcia „zdrowy kręgosłup” + joga + oddech + medytacja + relaks + porcja wiedzy na temat zdrowego stylu życia

Dzięki odpowiedniej diecie, jogowym asanom,  transformującym i wspomagającym detoks ćwiczeniom oddechowym i oczyszczającej medytacji zregenerujesz  ciało i duszę.

A dzięki sesjom „zdrowy kręgosłup” wzmocnisz kręgosłup obciążony siedzącym trybem życia i  chronicznymi  napięciami wywołanymi przez stres.

Efekt sześciodniowego pobytu – odmłodzenie, witalność, regeneracja ! (efekt uboczny – ubytek wagi !)

Z programu skorzystają zarówno osoby praktykujące jogę jak i początkujące !

Program

  8.00-9.30 – poranna sesja  – ćwiczenia oddechowe, medytacja, powitanie słońca,       

                   asany na dobry początek dnia, relaks

  9.30-10.00 śniadanie

10.00-13.30 czas wolny

13.30-14.00 obiad 

14.00- 16.00 czas wolny

16.00-17.00 sesja jogi wg Sivanandy skonstruowana pod kątem zwiększenia potencjału oczyszczającego

17.00-18.00 zdrowy kręgosłup 

18.00-18.30 kolacja

20.00-21.00 zajęcia wieczorne – koncert na instrumenty tybetańskie, medytacje, relaksacje, wykłady na temat zdrowego stylu życia, ajurwedy.

Czas wolny – basen, spacery, wyprawy na szlaki, nordic walking, siłownia, grota solna, rowery, masaże, zabiegi, SPA  itp.

Zamiast diety dr Dąbrowskiej możesz wybrać dietę pełnowartościową naturalną – 1200 kalorii (niestety, w tym przypadku korzystania z tej diety odpada większość korzyści tego detoksu) .

 Przykładowy jadłospis diety warzywno-owocowej wg dr Dąbrowskiej :

Śniadanie:

  • sok z marchwi
  • zakwas buraczany na ciepło
  • pół grejpfruta
  • pierwsza surówka:  sałata lodowa, pomidor, rzodkiewka, cebula, zielona pietruszka
  • druga surówka: kapusta czerwona, jabłko, chrzan, szczypiorek
  • gotowany brokuł przyprawiony koperkiem i oregano

Obiad:

  • szaszłyk owocowy
  • pierwsza surówka: kalarepa, marchew, jabłko, rukola, sok z cytryny
  • druga surówka: kiszony ogórek, pomidor, papryka zielona, zielona pietruszka
  • gołąbki warzywne z kapusty włoskiej, sos pomidorowy
  • kapuśniak z kapusty kiszonej
  • kompot z jabłek i suszonych śliwek lub herbata owocowa

Kolacja:

  • sok wielowarzywny
  • pierwsza surówka: cukinia z czosnkiem, ocet jabłkowy, szczypiorek
  • druga surówka: sałata masłowa, papryka czerwona, cebula biała, koperek
  • mus z jabłek i suszonych moreli

Przykładowy jadłospis diety pełnowartościowej – naturalnej:

Śniadanie:

  • sok z marchwi
  • zakwas buraczany na ciepło
  • musli z ziaren pszenicy, siemię lniane, maślanka, chleb pełnoziarnisty
  • pasta z soczewicy
  • masło
  • surówka: marchew, por, jabłko, zielona pietruszka
  • melon

Obiad:

  • zupa pieczarkowa z łazankami razowymi
  • kotleciki z czerwonej fasoli
  • kasza pęczak z sosem curry
    surówka: kapusta kiszona, jabłko, marchew, zielona pietruszka
  • kiwi
  • herbata ziołowa
    Kolacja:
  • sok z buraka i jabłka
  • surówka: pomidor, ogórek  kiszony, cebula, rukola
  • ryba duszona w warzywach
  • chleb pełnoziarnisty
  • masło
  • herbata owocowa

Dieta oczyszczająca dr Ewy Dąbrowskiej w najkrótszym czasie doprowadza organizm do równowagi. Pozwala pozbyć się nie tylko niechcianych kilogramów, ale także substancji zakwaszających i zatruwających organizm.

Wśród dobrodziejstw diety warzywno-owocowej należy wymienić:

  • normalizację poziomu cukru we krwi
  • stabilizację ciśnienia krwi
  • obniżenie poziomu cholesterolu
  • rozpuszczanie zakrzepów
  • zahamowanie wytwarzania wolnych rodników odpowiedzialnych za wywoływanie większości chorób cywilizacyjnych
  • zwiększenie odporności organizmu na zakażenia
  • pomoc w regeneracji i rewitalizacji organizmu (np. wygładzanie zmarszczek, oczyszczenie skóry)
  • usuwanie zmian zwyrodnieniowych
  • utratę nadwagi

Podstawą diety oczyszczającej są warzywa, owoce i zioła. Podczas stosowania diety oczyszczającej nie spożywa się mięsa, nabiału, pokarmów zbożowych, ziemniaków, herbaty, kawy, alkoholu i innych używek. Większość składników odżywczych pochodzi z warzyw kapustnych, cebulowych, liściastych, dyniowatych, psiankowatych oraz niskocukrowych owoców. Pije się duże ilości wody, herbatek ziołowych, owocowych oraz soków owocowych i warzywnych.

O zasadach stosowania diety dr Dąbrowskiej oraz o przeciwwskazaniach do jej stosowania  przeczytasz na www.ewadabrowska.pl

 Jeśli cierpisz na choroby przewlekłe – swoją decyzję skonsultuj z lekarzem !

 

Zamieszkamy w pensjonacie położonym na skraju leśnego masywu Lubania Wielkiego 922 m.n.p.m. w pobliżu czystego potoku, w miejscowości Rabka Zdrój (w Beskidzie Wyspowym w paśmie Karpat). 

Położenie stwarza idealne warunki wypoczynku przez cały rok, bazę wypadową na szlaki turystyczne Beskidu Wyspowego i Gorców. W pensjonacie jest kryty basen.

Atuty Rabki to nie tylko położenie i odpowiedni klimat. Inne atrakcje to:

  • Tężnie solankowe w odrestaurowanym Parku Zdrojowym – wykorzystują fakt, że miejscowe solanki są jednymi z najsilniejszych solanek jodowo-bromowych; doskonale sprawdzają się w leczeniu oraz profilaktyce astmy oskrzelowej i schorzeń górnych dróg oddechowych.
  • Pijalnia Wód Mineralnych
  • Muzeum im. Władysława Orkana w zabytkowym, modrzewiowym kościele zbudowanym w 1600 r.

W pensjonacie pokoje jedno-,  dwu- i trzyosobowe z łazienkami. Część pokoi mają balkony z widokiem na panoramę Beskidów. Na balkonach są wygodne leżaki.

Do dyspozycji BASEN, siłownia, komnata solna z mini-tężnią, boiska sportowe, masaże, SPA, wypożyczanie rowerów. W pobliżu leśne ścieżki zdrowia dla spacerowiczów.

Dla niektórych pewną niedogodnością może być położenie pensjonatu blisko drogi (dla osób wrażliwych na hałas – pokoje od strony drogi mają klimatyzację więc nie ma potrzeby otwierania okien).

Dojazd we własnym zakresie (możliwy  dojazd transportem publicznym- stacja kolejowa, dworzec autobusowy ). Będziemy tez organizować wspólnoty  samochodowe.

Pobyt zaczynamy  obiadem,   kończymy śniadaniem.  

Prowadzi Irena Kertyczak – nauczycielka jogi i medytacji ( w tradycji Sivanandy, Vinyasa Power Yogi, jogi hormonalnej), certyfikowana doradczyni  ajurwedyjskiego stylu życia, instruktorka technik relaksacyjnych, coach zdrowia i żywienia. O kwalifikacjach Ireny Kertyczak  przeczytasz na stronie głównej www.happyyoga.pl

 Cena:

Opłata za osobę

w  zł

Pokój standard

dwuosobowy

Pokój standard

jednoosobowy

Pokój komfort

dwuosobowy

Pokój komfort jednoosobowy

 

1095

1250

1150

1380

Dopłata do diety 1200 kalorii

75

75

75

75

Dodatkowo wymagana opłata klimatyczna 3,10 zł /doba/osoba (płatna przy zameldowaniu, w recepcji ).

Różnica  między pokojami standard i komfort

Standard

Komfort

Panele  na podłodze

Wykładzina na podłodze

Suszarka do włosów

Kolorowa pościel

Biała pościel

Krzesła

Fotele

Biurko komputerowe

Stół

Mała ława

W CENIE – noclegi, posiłki, zajęcia, korzystanie z krytego basenu, komnaty solnej z tężnią , siłowni. Odpłatnie można skorzystać z masaży, małego SPA. 

Zgłoszenia mailowe : happy.kertyczak@gmail.com

Gwarancją  rezerwacji miejsca jest wpłata zaliczki – 400 zł .  Nr konta podajemy mailem po potwierdzeniu wolnych miejsc.

Wybór pokoi zgodnie z kolejnością zgłoszeń.

 Przyjedź , aby oczyścić, dotlenić organizm i przygotować się do pogodnego, zdrowego, pełnego energii lata.  

powrót na stronę główną